onsdag 11 november 2009

Neråt

också neråt igen... varför ska allt alltid vara så svårt?
Bråkade med folk igår bara för att jag är så jävla svartsjuk, och nu har jag blivit en skolkis i folks ögon också bara för att jag inte kan hantera pankångest på lektionerna... Jobbigt jag känner mig hemsk...
Men jag sköter skolan och har gått alla lektioner hittils idag och försöker så gott det går, ,men det känns som att han tycker jag bara är i vägen ibland... får nog avvakta ett tag.

Annars har det inte vart så mycket. Åt en banan idag det var gott :) Och har haft livskraft, jättekul!

Efter skolan ska jag nog be om ursäkt om han nu vill godta den.



På fredag kanske jag får träffa bror! det ska bli så jävla jättekul att få träffa honom igen har saknat honom jättemycket, men nu när jag lagt av med att röka så kan vi ju ses igen<3>

Men känner mig ändå så fruktansvärt svag och skör, men jag har bestämt mig för att jag SKA kämpa!! Jag ska sköta skolan och få godkänt! Punkt slut.
Nu måste jag dra skall göra annat Kram på er som läser<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar